Державна
підсумкова атестація з математики
проводиться у формі інтегрованої письмової роботи з
алгебри та геометрії за навчальним посібником «Збірник завдань для
державної підсумкової атестації з математики. 9 клас» (авт. Мерзляк А. Г.,
Полонський В. Б., Якір М. С., за редакцією Бурди М. І. – К.: Центр
навчально-методичної літератури, 2014).
Посібник
містить 80 варіантів атестаційних робіт. Кожен варіант атестаційної роботи
складається з чотирьох частин, що відрізняються за складністю та формою
завдань.
Учні
загальноосвітніх класів виконують завдання першої (12 завдань), другої (6
завдання) та третьої (4 завдання) частин атестаційної роботи. Учні класів з
поглибленим вивченням математики виконують завдання першої, другої, третьої та
четвертої (3 завдання) частин атестаційної роботи.
Кожний варіант атестаційної роботи включає завдання різних типів і рівнів складності, які охоплюють
більшість розділів навчальної програми. Серед них: тестові завдання з
вибором однієї правильної відповіді, завдання відкритої форми з короткою
відповіддю, завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Таке поєднання
дає змогу учневі максимально продемонструвати свої знання.
Варіанти завдань першої та другої частин атестаційної роботи добирають
загальноосвітні навчальні заклади, третьої та четвертої частин — Міністерство
освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, департаменти
(управління) освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських
державних адміністрацій за вказаним посібником.
Кількість варіантів першої та другої частин атестаційної роботи добирається
навчальними закладами у кількості не менше десяти варіантів для кожного класу.
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим,
департаменти (управління) освіти і науки обласних, Київської та
Севастопольської міських державних адміністрацій визначають не менше чотирьох
варіантів третьої та четвертої частин атестаційної роботи.
Кожен учень у класі має виконувати один із варіантів першої та другої
частини атестаційної роботи та один із варіантів третьої та четвертої (для класів з поглибленим вивченням математики) частини атестаційної роботи за вибором учителя.
Державна підсумкова атестація з математики проводиться протягом 3 академічних годин (без
перерви) для учнів загальноосвітніх класів. Учні класів з поглибленим
вивченням математики виконують атестаційну роботу протягом 4 академічних годин (без перерви).
Лист Міністерства освіти і науки України від 14.02. 2014 № 1/9-115
Немає коментарів:
Дописати коментар